Sunday, September 30, 2007

Lundehaugen og livet...

Ja, slik er det altså, Hanne e der hu ska ver,
Hanne e på skulen hu har lengta itte.
Så spør en kansje seg sjøl. E Hanne fornøyd?

Ja. Eg e fornøyd, beyond fornøyd faktisk.
Lundehaugen e så bra som alle vil ha det te, det e ikkje oppspinn eller overdrivelse.
Folkå e rare, guttane e kjekke, lereane e spessielle og eg kose meg.

Ein dag på Lundehaugen e som ein dag på festival, folk rope på deg fra alle kanter og du sitte aldri aleina i lunchen (det e dor tross alt ikkje plass te).
Nydelig musikk klinge i øyrene dine te ei kver tid, og et friminutt eller ein kjedelige time kan ha mang ein overaskelse å by på.

Drama va nok det retta valget, eg e så glad så glad.
Men la oss ikkje se bort ifra at dor e mye å gjør og at du må se bra ut te ei kver tid pågrunn av de velsigna pene guttane...

Eg e imponert, eg e overvelda og glad.
Livet e godt.

4 comments:

Anonymous said...

D e godt du trives Hanne, men var forberedt på at live på lundehaugen ikkje alltid vil var liga rosenrødt som d e di fuste månane. Men nyd d, fullt ud.Kos deg masse. Åsså ta ting som di komme.
Morten

Hanna said...

Du hørre t på Lundehaugen du, Hanne :) D e bare sånn d e. Eg sko likt å sett deg på min skole ein dag, for du hadde sett ud som ein merkelige person så hadde visse tilpassningsproblemer, å d e jo naturlikt siden du isje hørre jemma. D måtte ein del år å tro på evolusjon t for at du sko følt deg jemma på Sandnes, å då e jo spørsmåle koffår i all videste eg i d heila gidde å skriva om dette, for d har ingen meining ein gang.
Me lige deg best når du trives, så nå lige me deg aller, så eg må bare gratulera me valge :)
Du vant!

Hanna said...

Å så må eg bare kommentera at du isje e advokat, som profilen din påstår.
Vertfall isje ennå...

Camilla Kristiine said...

Eg e så gla i deg,Hanne!!!Kjekt å ver på leir med deg!!!!Regne med at du blir med i desember på kos i stavanger,eller???