Tuesday, May 08, 2007


Hei.

Tenkte eg sko skiva litt om Skjærgårds i dag.

Det e faktisk nesten det einaste eg tenke på om dagene, va der i fjor å det noge av det jillaste eg har våre med på i heila mitt liv.

Våkna av at Rudi varme opp kver morning, legga seg te lyden av fornøyd summing fra teltene rundt, nydelig natur, fin utsikt på mange måter ;), gode inspirerande møter med gode talere, konfransierer og lovsangsledere (Rudi), konserter på allesalgs forsjellige scener, gode samtaler, god mat, nydelige badeplasser og godt felleskap...

Som sagt, eg elske det.

Så i år har meg og min kompanjong Helga virkelig gått inn for og rekrutera folk te å ver med i år:) Å me har gjort ein ganske god jobb... Nå e me ein heile jeng fra Hommersåk som ska og planen e å laga ein stor camp, navnet me har komt på nå e "Hommersåk kammeratane", Me syns det va morsomt...

Åsså e dor jo mange flerre som ikkje e fra Hommersåk som ska ver med.

Det blir fantastisk, hvis du vil ver med å vida mer kan du gå inn på www.sginfo.no her e dor nedtelling, info om artistane, talerane og dor e bilder:)

Eg vil bare sei at det e heilt FANTASTISK...

1 comment:

Anonymous said...

Festival e fest, eg vil på konsert. :)

PS. få myspace